SOCIAL MEDIA

Love List

4 Ekim 2014 Cumartesi

Migros Kozmetik İndiriminden Aldıklarım : Karşınızda Deodorant Koleksiyonum


Bayram öncesi tüm mağazalar indirim çılgınlığına  ; tabi bizde alışveriş çılgınlığına yakalanmışken Migrosun kozmetik ürünlerindeki   % 50 indirimine kayıtsız kalamadım tabii .
Böyle indirim dönemlerinde kullandığım ürünleri stoklamayı çok seviyorum .
Sonunda da küçük bir koleksiyona sahip oluyorum .



Bunlar koleksiyonumun toplu resmi . Nasılda güzeller değil mi ?


Nivea Fresh Natural : Yaz başından beri kullandığım ve uzunca bir süre kullanmaya devam edeceğim , kolay kolay vaaz geçmeyeceğim deodorant . 
Yani hikayede ki esas kız .
Koşusu fres , adı üstünde zaten , sabunum su bir kokusu var .
Parfüm sıkmadan önce vücuduma sıktığımda banyodan yeni çıkmış hissi veriyor ve ter kokusunu önlüyor .


8 * 4 Bu serisini uzun zamandır merak ediyordum . Nedense almadım bir türlü .
İndirimde iken bir şans vermek adına aldım . 
Yanıma parfüm almadığım zamanlarda bir iki kere kullandım .
Yaban mersini , yaban gülü ve misk kokusu var.
Kokusunu sevdim , kalıcılığı da deodoranta göre fena sayılmaz.


Bu deodorantı daha kullanmadım .
O sebeple bir yorum yazamayacağım kalıcılığı ile ilgili .
Ylang ylnag , bergamut ve sümbül kokusu var.
Kokusunu sevdim ama .


Arkadaşımın tavsiyesi ve indirimin gazı ile aldım . 
Spor cantamın içine attım .
Daha kullanılmadı .
Kokusunu denemek için sıktığımda bununda bir sabunumsu kokusu var .



Sizin kullanmayı sevdiğiniz deodorantlar hangiler ?

Sevgiler ..

Yorum Gönder