SOCIAL MEDIA

Love List

14 Ekim 2014 Salı

Mimlere Devam ...

Mim yapma haftam her hal bu hafta ...
Patlıyan balonlar beni mimlemiş , bende elimden geldiğince cevapladım 
Sevgiler ....

 

Bu aralar hayatında neler oluyor, seni nasıl etkiliyor bu olaylar?
Hayatımla ilgili yeni kararlar arifesindeyim , onların sancıları var . Kalmak mı zor , gitmek mi ? Bilmiyorum ...
Birde yeni başlangıçlar , 14 sene geçikmeli bir hayal , hukuk fakültesine girmek şimdi yeni üniversite kitaplarıma bakıp bu dersleri ben basıl verecem telaşı ...
Bende bir hafta böyle geçti ...

Hayatın senin için ne kadar önem arz ediyor?
Galiba biraz bencilim , bence ben çok önemliyimdir .Belkide hayatta yanlız olmam , kimsemin olmaması ve beni benden başka düşünen olmamasıdır bu düşünceye beni sürükleyen .
Kendini bir kenara çekip düşündüğün olur mu?
Evet , kaka aşamalarımda yanlızlığıma sığınırım .

Nefret ettiğin bir alışkanlığın var mı?
Var ama her nefret ettiğim davranışı törpülemeye çalışıyom , zamanda bana yardımcı olmuyor değil ...
 
Bu hafta içinde neler yaşadın?
Koşturmaca , yeni karar arifleri ve bunların sancıları, vedalar ve başlangıçlar .... Ne diyeyim herşeyin hayırlısı ...
Hayat? 
Hangi hayat , burda ki mi geçici önemli olan vustallatn sonra ki 
Son zamanlarda bir değişikliğe uğradığını hissediyor musun?
Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir.
Hayattan beklentin neler?
Huzur .
 Zor mu ?
Bence de.


Şimdi bende sıra ...
Bende  Miss Tuti ve Buralı Olmayanlar Lokalini mimliyorum ...
Ve eğer yapmak isterseniz sizide mimledim ....

7 yorum :

  1. dertler birbirine çok uzak değil (: hemen yaptım çok teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  2. Çok içten bir mim olmuş. Ellerine sağlık. Ne zor di mi bazen kesin karar alabilmek. Ama kişi mutlu olacaksa fazla düşünmemeli bence. Söylemesi kolay ama uygulaması zor bir mesela aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzellikleri de belki zorluklarındadır :) ben teşekkür ederim aklına gelip mimlediğin için

      Sil
  3. Mim için teşekkür ederim hemen yapacağım.14 yıl sonra yeniden başlayan öğrencilik hayatın için seni takdir ediyorum.Zor bir işe büyük bir cesaretle kalkışmak bile ne büyük başarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah okulun bitiğini de sizlerle paylaşırım dua edin çünkü kafam almıyor bir şey :)

      Sil
    2. Soruları keyifle cevapladım , teşekkürler :)

      Sil
  4. Tanıştığıma memnun oldum :)

    http://yeserenyaprak.blogspot.com

    YanıtlaSil