SOCIAL MEDIA

Love List

28 Nisan 2015 Salı

Rival de Loop 3 in 1 Multieffect Mascara ...

Sevgili blogger dostum Beauty Beybi O kadar güzel bir giriş yapmış ki bana bir şey kalmamış ...
Hadi yazısını okuyalım , bakalım favori maskarası neymiş ?


riml2.jpg görüntüleniyor

Arkadaşlar merhaba ben Leyla, nam-ı diğer Beauty Beybi :) Bu hafta Soslu Bademin Bloğuna konuk yazar oldum. Beni bloğunda misafir ettiği için öncelikle çok teşekkür ediyorum ve yazıma dönüyorum.Bugün sizlere rimel dosyasından (Rival de loop ) rimelinden bahsedeceğim..

Arkadaşlar açıkçası  bana hangi makyaj malzemesi olmak isterdin diye sorsalar kesinlikle Rimel (maskara) olmak isterdim diyebilirim. ilk kullanmaya başladığım makyaj üründe rimeldir. Rimelimi sürmeden makyajımın bittiğine inanmıyorum ve rimel siz bir hayat da  düşünemiyorum:
Türkiye de Rossmanlar da indirim zamanlarında  uygun fiyatla bulabileceğiniz bir rimel olan Rival de loop ben yaklaşık 2 - 3 haftadır kullandığım bu rimel uzunluk ve hacim  vadediyor.

riml3.jpg görüntüleniyor

Zarif bir fırçaya sahip ve kokusu çok güzel gerçekten hanımeli çiçeğinin kokusunu anımsatıyor bana sürdüğüm zaman kokusundan dolayı çok mutlu oluyorum ve uzun sürede  kokusu gitmiyor. Neyse bizim için önemli olan işlevi değil mi ? :))

riml.jpg görüntüleniyor

Zaten uzun olan kirpiklerimi bir tık daha uzattığını söyleyebilirim ayrıca sürümü çok kolay. Kirpikleri  tarıyor ve tek tek ayırıyor kesinlikle topaklanma tarzı bir durum yapmıyor.
 Ve kesinlikle kirpiklerde bir ağırlık oluşturmuyor günlük kullanıma çok müsait bir rimel, volüm vermedi ben bir kat sürdüm ve bu şeklide durdu ; takma kirpik etkisi yaratmadığını belirmek isterim ama iki kat sürüldüğü zaman volümü arta da bilir bence uygun fiyatlı başaralı bir ürün yolunuz Rossmana düşerse deneyin derim kokusuna dayanamayacak ve alacaksınız:) geldik yazımızın sonuna umarım sizlere fikir vermek açısından faydalı olmuşudur. 

ril5.jpg görüntüleniyor

Bu arada diğer yazılarımı okumak isterseniz bloğuma uğramayı ve beni takip etmeyi unutmayın .  Sevgili  Soslu Bademe beni misafir ettiği için bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum ve hoşça kalın diyorum….

Beautybeybi.blogspot.com.tr
mail: arapkizibenna@gmail.com

5 yorum :

  1. Fotoğraflar ggörünmüyor tatlim

    YanıtlaSil
  2. Misafir yazar Beauty Beybi güzel yazısı için teşekkürler.
    Soslu Badem cim malesef hiç bir resim bendede gözükmüyor canım.Yazıyı düzenle bölümünden girip tekrar resimleri yüklemen çözüm olabilir.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan bloga girdiğimde dediğin gibi yapayım. Teşekkürler

      Sil