SOCIAL MEDIA

Love List

31 Temmuz 2015 Cuma

Bir Bloggere Teşekkür Bir Blog Yazısı İle Olur …


Bu yazım tamamı ile kişisel…
Hayata hala iyi insanlar, karşılık beklemeye sadece klavyeden tanıdığı sanal bir kişi için yardım eden birileri , bloggerler var olduğunu bana hatırlattığı için , bir bloggere de teşekkür blog üzerinde olur diye yazdım.
Blog ile ilgili bir sorunum vardı, teknik bir sorun.
Ve bende bunu çözebilecek bilgiye sahip değildim.
Ne yapalım nasıl yapayım diye düşünürken, konuyu sevgili blogger dostum Buralı Olmayanlar Lokaline açtım.
Kendisi de bana Eceden bahsetti, çok iyi kızdır yardımcı olur diyerek.
Ve o vesile ile tanıştık…
Daha öncesinden blogunu takip etmeme karşın , sohbetimiz filan olmamıştı.
Bu vesile ile blogu kadar güzel yüreği olan bir arkadaşımı tanıdım.
Hiçbir karşılık beklemeden, hiç tanımadığı birine yardım eden bu güzel insana ne diyebilirim ki…
Sadece bir teşekkürden başka.
Ve ece her şey için çok teşekkürler…
Burada detay veremesem de sen ne demek istediğimi anlamışsındır.
Öpüldün..





4 yorum :

  1. Ece benim biricik balböcüğümdür :)) Ve ben ikinizi de seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan:) severek yaptım, her zamanda destek veririm elimden geldiğince... Arkadaşlarımızla yardımlaştıkça güzelleşiyor çiçekleniyor buralar:) öperim çok :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar benide aranıza alın ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bizim yanımıda güzel insanların her zaman yeri vardır :)

      Sil