SOCIAL MEDIA

Love List

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Bundan Yedi Sene Sonra… Yine Bir Mim …

Bu mim bana yeni keşfettiğim blog olan Deep ten geldi.
Ben beni mimleyen Deep gibi genç değilim, maalesef mi desem, iyi ki mi desem tam karar vermediysem de…
Ama insan her yaşta ve durumda yeni bir şeyler umut eder, bekler…
Yoksa yaşamanın anlamı olmazdı. Haksız mıyım?
Benim bundan yedi sene sonra ki en büyük beklentim, keşkelerimin daha az olması
Ve yaptıklarımın yapmak isteyip yapamadıklarından daha fazla, hatta kat ve kat daha fazla olması
Kendi işimin olması ve en önemlisi başka yerlerde yaşıyor olmak isterim…
Daha fazla huzur istiyorum hayatımda…
Ve belki de bundan yedi sene sonra kucağımda küçük bir bebek olur, ne dersiniz?
Peki ben kimleri mimliyorum…
Bu sefer değişiklik yapıp sadece tek kişiyi mimlesem de , mimi yapmak isteyen herkes kendini mimlenmiş sayabilir...
Bakalım bogger arkadaşım yedi sene sonra nerede görüyorlarmış kendilerini
Her şey bir yana ben bütün blogger arkadaşlarımı  , ki burada saymadıklarım dahil , yedi sene sonra blogglarında yazı paylaşırken görmek istiyorum…. ONA GÖRE !!!!

10 yorum :

  1. inşaallah tüm hakkımızdaki hayırlı dileklerimiz gerçekleşir Bademimm. Bana özel mi oldu şimdi bu ayy yaa yirim ama ^_^ bende hemmen yaptım bile. Çookk teşekkür ederimm

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/07/7-yl-sonra-mim.html

    YanıtlaSil
  2. merhaba iadei ziyarete geldim :) blogumu takibe aldığınızı yazmışsınız ancak bi sorun oldu heralde kontrol etmeniz mümkün mü bazen olabiliyor çünkü :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım:-) iadei ziyarete geldim takip için çok teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
  4. Bugün de, yedi sene sonra da her zaman gönlünden geçen bütün güzel şeyler gerçek olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim amin... dua et bana olur mu biraz zor zamanlar geçiriyorum .... sevgiyle kallll:)

      Sil
  5. Merhaba blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    YanıtlaSil
  6. Blogun çok şirin. Bunu çoğu blogger arkaşıma söylüyorum 'yorum dostları' olalım derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olalım arkadaşım :) güzel yorumun içinde ayriyeten teşekkürler

      Sil
  7. Blogumda da paylaştım lütfen göz at :)))
    http://bynmerak.blogspot.com.tr/2015/07/mim-7-sene-sonra.html#more

    YanıtlaSil