SOCIAL MEDIA

Love List

16 Temmuz 2015 Perşembe

On-line İç Mimarlık Eğitim Programı…

iç mimarlık eğitimi ile ilgili görsel sonucu

Bugün size farklı bir konuda bilgi vermek istiyorum.

Hoş bur sıralar bir çok yazıma böyle başlasam da bu seferki yazım oldukça farklı, daha önceden yazdıklarımdan.
Hatta ilk başlarda bu yazıyı yazıp yazmamakta kararsızda kaldım diyebilirim.

Çünkü tanıtacağım program bir çoğunuza hitap etmeyecek, maalesef …

İlk başta pahalı, en azından bana pahalı geldi, sonrada eğitim dilli İngilizce.

Ama yinede paylaşmaya karar verdim.

Nedenine gelince belki içinizden biri bütün bu imkânlara sahip ancak uzun zamandır kariyerini değiştirmek veya kendine yeni bir kapı açmak isteyip bu kapıyı bulamıyordur.

Ve belki o kişiye bu kapının gözükmesine ben vesile olurum.

Ve ilerde bir gün ben soslubadem diye bir blogda bunu okumuştum, öğle başladı bu kariyerim der…
Aşağıdaki bilgiler bana yollanan bilgi formunun Türkçeye çevrilmiş halli.

Detaylı bilgi ve karşılıklı görüşme için tık tık


Doğrusunu söylemek gerekirse program on-line moda tasarım eğitimi olsaydı , yukarıda saydığım tüm olumsuzluklara rağmen kayıt olurdum .Ama iç mimarlık benim pek ilgili çekmiyor.Eğer sizin bildiğiniz on-line moda tasarım eğitimi varsa benim ile paylaşır mısınız?

Şimdi size , bana gelen bilgileri paylaşayım.Umarım ekranın karşısında okuyan birinin işine yarar.

Sevgiler ….

iç mimarlık eğitimi ile ilgili görsel sonucu



program çevrimiçi.


Bu program, Yüksek Eğitim, Araştırma ve Bilim Bakanlığı tarafından tanınıyor. Program bitiminde Meslekdaşlar Çalışmaları bir Tasdik (ACS) alırsınız. 

Derslerin ayrıntılı listesini görmek için tık tık

Ücretleri hakkında bilgi almak için PDF ekli dosyayı açın lütfen.( Güncel hali için lütfen bilgi talep edin , ben buraya güncel olamayacağı ve yanıltıcı bilgi vermek istemediğimden paylaşmadım)

Programına kabul edilebilir miyim?

Bu programa kabul edilmek için, bir lise diplomasına sahip ya da bir eğitim yeterli Koleji tarafından kabul olması esastır.

Nasıl bir online sınıf çalışır?

Program iki bölüme ayrılmıştır:

1.Her zaman bu eğitim için erişim olacak ve sanal sınıf için hazırlamak istediğiniz gibi gibi birçok kez tekrarlayabilirsiniz. kendinden güdümlü eğitim: Her dersten sonra, öğrendiklerinizi doğrulamak için bir test tamamlamak zorunda kalacak. 

2.Geleneksel bir sınıfta, içeriği hafta boyunca okudu tartışmak için bir araya geldik. sanal sınıf: Sorular, araçları sergileyeceğiz okudu, gruptan bir geribildirim ve öğretmen almak ve bir sonraki hafta için Ödev atamak görüntülemek için yapma şansını elde edeceksiniz. Sınıf akşamları belirli bir saatte yer, haftada iki kez, (Doğu Saati) sürer. Her sınıf süresi 1 saat 15 dakikadır. Katılım zorunludur. Sınıflar saat 6:30 veya 8:30. Zamanlamayı önceden belirlenmiş bir yönetimin gereğidir. 

Program süresi ne kadardır?

16 ay üst üste

Bu kayıt için gerekli belgeler nelerdir?

 başvuru formu 

Doğum belgesinin onaylı bir kopyasını (uzun form)·. 

Lise diploması veya en son diploma VEYA son transkript onaylı bir kopyasını onaylı bir kopyası·. 

*Tüm belgeler Fransızca ya da ingilizce tercüme edilmesi gerekir.


Bize orijinalleri göndermek için seçeneğiniz vardır. Onaylı kopyaları yaptık sonra geri Xpresspost tarafından orijinal göndereceğiz. 


Kredi dersler için ne yapmalı?

Eğer önceden aldığınız bir ders için kredi istiyorsanız, Denklik formu için İsteği tamamlamak gerekir. Talep işlemek için, bir ders anahat ve akademik kayıtlarınız kursu başarıyla tamamlandığını doğrulayan bir transkript gerekir. Aynı işlem her ders için yatırılacak yapılmalıdır.












2 yorum :

  1. Ic mimarlik zor is. Keza evimde birbirine uyduramiorum die aksesuar bile pek yok😂
    instagramda birbirjmizi takip ediyoruz. Bn sizi gfc den takipledim ve facebook sayfanizi like ettim. Siz de beni takip edip like ederseniz en sahanesinden mutlu olurum:):)

    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil
  2. Canım şu an telefondan bağlanıyorum , bilhisayardan bağlandığımda seve srve takip ederim sevgiler

    YanıtlaSil