SOCIAL MEDIA

Love List

9 Kasım 2015 Pazartesi

Dermokil Saç Dökülmesine Karşı Şampuan...

 
Bu yazıyı yazdığımda hatırlamadığım bir etkinlikte elime geçen bu ürünü merakla ve hevesle kullandım. Mevsim dönümlerinde saç dökülmesi problemi yaşadığım için.  
Markanın yüz maskelerini daha kullandığım ve memnun kaldığım içinde olumlu bir tutumun vardı bu şampuana karşı.
 
Ama maalesef deneyimin pek olumlu olmadı, yıkarken saç uçlarımın çok çatalaştırdı ve açılmasını zorlaştırdı. Banyoda saç kremi kullanmama rağmen.Bu yüzden de banyo sonrasında saçlarımı tararken saçlarımı daha da çok dökülmesine yol açtı.


Elimde olan şampuanın ml’si az olduğu için bittirip yorum yazmamın daha uygun olacağını düşündüğümden şampuanı bitirdim. Ve ilk kullanımdaki deneyimin değişmedi maalesef.
Ürün tanıtımında yazanları da sizler paylaşayım, yazılanlara pek aktılmasamda.
 
Dermokil Saç Dökülmesine Karşı Şampuan
3’lü Etki / Tüm Saç Tipleri İçin
Dermokil Şampuan, tüm saç tipleri için geliştirilen kil ve keratin içerikli formülü sayesinde saçları güçlendirir, parlaklık ve hacim kazandırır. Saçların direncinin artmasına yardımcı olur ve elektriklenmeyi azaltır.
 
Kullanımı
Islak saça uygulayın. Saç derisine parmak uçları ile masaj yaparak köpürtün ve durulayın. Gerekirse işlemi tekrarlayın. Dermokil Şampuanını ph değeri cildinize ve saç derinize uyumludur. En hassas ciltlerde bile rahatlıkla kullanılabilir. Sık kullanıma uygundur.
 
Kekik Özü
Kekik, antioksidan ve anti bakteriyel özellikli bir bitki olarak bilinmektedir. Saç ve saç derisini yıpranmalara karşı koruyarak sağlıklı görünmesini sağlar.
 
Peki, siz bu şampuanı kullandınız mı?
Memnun kaldınız mı?
Sevgiler…







4 yorum :

  1. bu mevsimde benim de saçlarım çok dökülüyor. Değişik alternatifler arıyorum. Deneyiminizi paylaştığınız için teşekkürler. Memnun olunan ürünlerin yanında memnun kalınmayan ürünlerde de kişisel deneyimin paylaşılması benim için çok önemli... Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bede mevsim dönümlerimde saç sorunları yaşarım... yorumunuz için çok teşekkürler .. kulandığım ürünleri objektif bir biçimde yorumlamaya çalışıyorum. tabbi bunlar benim görüşlerim benim çok beğendiğim bir ürün başkası hiç beyenez ,tam akside benim hiç beğenmediğim ürün başkasına çok iyi gelebilir . ben sadece kendi deneyimlerimi objektif yazıyorum. sevgiler...

      Sil
  2. Sevgili soslu badem kozmik bakım sitesinde görüp yapılan yorumlardan etkilenir karanfil kurunü denedim..ondan ince kimyasal olduğunu düşündüğüm bir kur uyguladım faydasını evet gördüm ama yenilerini almadan o ürünlerin karanfil kürünü denemek istedim..denedim de..şiddetle bakanı denemeni tavsiye ediyorum hem maliyeti düşük hem kullanımı kolay hem de doğal bir yontem..saçlarım doğumdan sonra çok döküldü yavaş yavaş onarim ve bakım için bu yolda ilerliyorum..dilerim bakarsın dilerim sana da faydası olur..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta deneyip yorumlarımı paylaşacağım... Yorumun için çok tesekkürler

      Sil