SOCIAL MEDIA

Love List

26 Ağustos 2016 Cuma

Trend Kutusu: Bağımsız Kollar…


İngiltere’de asil ailelerin sembolu haline gelen karpuz kollar, zaman içinde farklı dönemlere uygulandı ve altın çağını 80’lerde yaşadı. Şimdi 80’lerin karışık ama bir o kadar da gösterişli karpuz kolları giderek aşağıya iniyor ve bizi İspanyol usulü bir esintide bırakıyor.
İlkbahar/ Yaz 2016 defilelerinden karşımıza sıkça çıkan bu trende kimi zaman kolların boyu uzayarak elleri gizliyor, kimi zaman ise geniş kesimli bluz ve elbiselerle daha bohem bir havaya bürünüyor.
Maksimalist detaylar arasında yer alan geniş kollar, uzun kesim bir bluz ve aynı renk bol bir pantolonla bu havayı yaşatıyor. Çizgili gömleklerden jean elbiselere sıkça karşımıza çıkan kolların en çok da istenilen havaya uyarlanabilmesini seviyoruz!


Bu trend kutusundan çıkan stil tüyolarını ben Love My Body mağazalarının hazırladığı İlkbahar/ Yaz 2016, 8. Sayısından aldım. Dergi ücretsiz dağıtılmakta ve bende fırsat bulduğumda mağazadan alıp, içindeki güzel bilgileri okurum.  Bu paylaşımı da bu dergiden haberi olamayan arkadaşlarıma hem dergiyi tanıtmak hem de bu yaz ki stil tüyolarını sizler ile paylaşmak için yaptım. Umarım hoşunuza gitmiştir.
Sevgiler…


Ufak bir not, giyim stiliniz ne olursa olsun kıyafetlerin içindeki insanı da giydirmeyi unutmayın.
Ne kıyafetler gördüm içinde insan yoktu; ne insanlar gördüm üstünde kıyafet yoktu.
Mevlana


Özel günleriniz için elbise arıyorsanız eğer, aşağıdaki siteye tıklayın...

click the site below if you are looking for special occasion dresses...
  Short Bridesmaid Dresses

49 yorum :

  1. Great post!

    Follow you
    My blog
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Followed ;)

    http://iameleine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Great post :)

    He is here for a long time, followers

    https://life-patuu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Great and inspiring post. Happy Friday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  5. Lovely blog :) I follow you back

    www.infashionchains.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Great post!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Nice post!

    Follow my blog- funnyandrabbits.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel bir sözle yayınını sonlandırmışsın Dilek.
    Karpuz kollar.Ben gençken kadınsı giysilerden kaçardım.Spor severdim, ama ilerleyen yaşlarda kullandım.Demek aşağıya doğru kayarak da olsa dönüş var.Ne güzel.Emeklerine sağlık, sevgiler kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ablam bende de aynı durum.. yaş ilerledikçe tarz geriye doğru gidiyor... 60 geldiğim de hipi olacağımdan korkuyorum... sevgiler....

      Sil
  9. Severim böyle kolları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım , yorumun için çok teşekkürler...

      Sil
  10. Thanks for the follow &
    Im following you back.

    Emmi - justemzs.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Great!!
    xoxo
    https://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  12. Hiç karpuz kollu bir kıyafet giyinmedim aslında bir denemek gerek sağol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben severek kullanırım ... tavsiy eederim ki sana da yakışacağına emim... sevgiler...

      Sil
  13. Yaptığım ziyaret çok hoşuma gitti sevdiğim ilgi alanıma giren konuları buldum sizde geçmişte moda olanların tekrar revaçta olmasıda güzel emeğinize sağlık paylaşımlarınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. sevgiler...

      Sil
  14. Beautiful post dear.♥

    I am following you, so check my blog and follow me back. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    YanıtlaSil
  15. Karpuz kollar bana gitmiyor yada bana uymuyor. Resimlerde kombin olarak güzel parçalar var ve abartıdan uzak gayet şık ve akılda kalıcı yorumlamana sağlık güzel paylaşım olmuş...

    YanıtlaSil
  16. Keyifle okudum ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Great post my dear!♥
    girl-with-passion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Wonderful post!
    You can also chek my blog,if you want ;)

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  19. Cool post :)
    Please visit my blog http://weronika-jaks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Karpuz kollu kıyafetim var mı diye düşündüm dolabımda çok şık duruyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu yaz oldukça çok kullandım... sevgiler...

      Sil
  21. Nice post!!

    Kiss
    http://loverofthings27.blogspot.pt/

    YanıtlaSil