SOCIAL MEDIA

Love List

19 Ağustos 2016 Cuma

Trend Kutusu: Çarpıcı Kırmızı…


Kırmızı rengi giyeceğiniz zaman ten renginize uygun tonlarla doğru uyumu yakalayın. Ten renginiz açıksa pembeye yakın canlı tonlar teninizi daha ışıltılı gösterirken,  buğday ve esmer tenliyseniz bordo, marsala gibi güçlü ve koyu tonlara yönelin.
Tıpkı sade bir kıyafeti kırmızı aksesuarlarla güçlendirdiğiniz gibi, kırmızı giydiğiniz zaman da tam tersi olarak aksesuarlarınızı sade tutun. Lacivert, siyah gibi tonlarda aksesuarlar dikkati elbisenizin renk ve detaylarına çeker.
Bu baskın renk, düz bir elbiseyle bile size iddialı ve çarpıcı bir görünüm katabilirken, etkiyi yumuşatmanın en iyi yolunun beyaz ve ten rengi gibi daha natürel renklerle kombinlemek olduğunu unutmayın.


Bu trend kutusundan çıkan stil tüyolarını ben Love My Body mağazalarının hazırladığı İlkbahar/ Yaz 2016, 8. Sayısından aldım. Dergi ücretsiz dağıtılmakta ve bende fırsat bulduğumda mağazadan alıp, içindeki güzel bilgileri okurum.  Bu paylaşımı da bu dergiden haberi olamayan arkadaşlarıma hem dergiyi tanıtmak hem de bu yaz ki stil tüyolarını sizler ile paylaşmak için yaptım. Umarım hoşunuza gitmiştir.
Sevgiler…

Ufak bir not, giyim stiliniz ne olursa olsun kıyafetlerin içindeki insanı da giydirmeyi unutmayın.
Ne kıyafetler gördüm içinde insan yoktu; ne insanlar gördüm üstünde kıyafet yoktu.
Mevlana
Ufak bir not daha ; Kırmızı olsun iç kuruş fazla olsun….

Özel günleriniz için elbise arıyorsanız eğer, aşağıdaki siteye tıklayın...


Kısa Gelinlik Modelleri

10 yorum :

  1. merhaba iadeyi ziyarete geldim. izlemedeyim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Lovely post, those dresses look really interesting!
    Check out my new post: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Kendime hic yakistirmadigim bir renk kirmizi nedense, dolabimda 2 yada 3 parca vardir kirmizi, cok iddiali geliyor nedense, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seviyorum... özellikle aksesuarlarda... kırmızı canta gibisi var mı? sevgiler...

      Sil
  4. Asla vazgecemedigim bir renk...

    YanıtlaSil
  5. Great post!
    I love the color red!
    Thank you so much for visit my blog!
    Big kiss :-*
    Christina
    http://christysworld88.blogspot.de

    YanıtlaSil