SOCIAL MEDIA

Love List

12 Ağustos 2016 Cuma

Trend Kutusu: Çiçek Bahçesi…


Çiçek desenleri doğru dokunuşlarla çok daha sportif bir hale getirilebilir. Çiçekli bir etek ya da pantolonu düz renk basic bir tişörtle birleştirerek sportif bir feminenlik yakalayabilirsiniz.
Karışık bir görünüme sahip olmamanın anahtarı renkli çiçeklere sahip parçanızı natürel tonda aksesuarlarla kombinlemek.


Sezonun yükselen takım trendini bir adım ileri götürüp floral desenlere uyarlayın. Pijama takımlar, etek, ceket ve pantolon takımları çiçeklerle birleştiğinde baharın gelişini müjdeleyen enerji dolu bir görünüme kavuşacaksınız.


 Bu trend kutusundan çıkan stil tüyolarını ben Love My Body mağazalarının hazırladığı İlkbahar/ Yaz 2016, 8. Sayısından aldım. Dergi ücretsiz dağıtılmakta ve bende fırsat bulduğumda mağazadan alıp, içindeki güzel bilgileri okurum.  Bu paylaşımı da bu dergiden haberi olamayan arkadaşlarıma hem dergiyi tanıtmak hem de bu yaz ki stil tüyolarını sizler ile paylaşmak için yaptım. Umarım hoşunuza gitmiştir.
Sevgiler…

Ufak bir not, giyim stiliniz ne olursa olsun kıyafetlerin içindeki insanı da giydirmeyi unutmayın.
Ne kıyafetler gördüm içinde insan yoktu; ne insanlar gördüm üstünde kıyafet yoktu.
Mevlana

Özel günleriniz için elbise arıyorsanız eğer, aşağıdaki siteye tıklayın...

click the site below if you are looking for special occasion dresses...


Short Bridesmaid Dresses

4 yorum :

  1. Great post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  2. Love anything in floral prints!

    http://fashionradi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel bir paylaşım olmuş, söze zaten bayıldım. Çiçek desenli kıyafetlere ben de bu yaz kafayı taktım :))

    YanıtlaSil
  4. Çiçekli kıyafetler yaza çok uygun.Teşekkürler

    YanıtlaSil