SOCIAL MEDIA

Love List

19 Eylül 2016 Pazartesi

Snow White Gündüz Kremi …


Yaşım ilerledikçe cildim de daha hassaslaştı güneşe karşı. O sebeple nemlendirici alırken güneşe karşı korumalı ürünleri tercih etmeye başladım. Leke oluşumunu engelleyici olanlar artık benim öncelikli tercihim oldu.
İşte bu tarz nemlendiriciler içinde bu sıralar kullandığım ve oldukça memnun olduğum bir ürünü sizlerle paylaşmak istiyorum; Snow White Gündüz Kremi…


Kullandığım ilk andan beri nemlendirici olarak severek günde iki kez, sabah ve akşam olarak, kullandım.  Cildime nemlendirme sağlamada oldukça etkili idi.İçeriğinde ki 15 SPF de cildimi güneş lekelerine karşı koruma sağladı.
Bu arada cildim normal bir cilttir, sadece kışın kuruya döner, yazında T bölgesinde yağlanmalar yaşarım zaman zaman. Benim bu cilt tipime gören gayet başarılı buldum bu kremi. Güneş koruması da çabası.


Ürün tanıtım yazısını da paylaşayım mı? Ne dersiniz?
Leke Giderici Gündüz Kremi ciltteki lekelere karşı etkisine ek olarak formülasyonundaki UVA ve UVB filtreleri sayesinde güneşin zararlı etkilerinden koruyarak güneşten kaynaklana lekelerin oluşumuna engel olur. Snow White Gündüz Kremi E ve C Vitaminleri ile zenginleştirilmiş formülüyle cildin beslenmesine de katkıda bulunur ve cildinizin yenilenmesine doğal bir etki sağlar.
Güneşin üzerimizde hiç leke bırakmayacağı güzel bir gün dileği ile,
Sevgiler…


9 yorum :

  1. Yaş ilerledikçe gerçekten güneşe hassasiyet ve lekelenmeye eğilim artıyor. Benim güneş alerjim her sene daha kötü hale geliyor gerçekten. Yaz kış güneş koruması kullanmak şart... Benim cildim çok çok kuru, bu krem bana yeterli nem vermez sanırım ama belki kuru ciltler için olan bir versiyonu vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünün satış sitesine bakmanızı öneririm ... sevgiler ...

      Sil
  2. really nice review ! :) I like your blog and I am staying for longer time !
    Kissess from Cracow

    YanıtlaSil
  3. Ben de özellikle yazın mutlaka güneş koruması olan nemlendirici kullanıyorum, bu ürün ilgimi çekti, ismi de çok iddialı, bakalım biz de pamuk prenses olacak mıyız:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz zaten bir prenses siniz... sevgiler bizden size ...

      Sil
    2. Ne kadar naziksiniz, cok tesekkur ederim, siz de bir prensessiniz :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. http://www.sheidakozmetik.com/ ben bu siteden almıştım... sevgiler...

      Sil
  5. I try to choose creams with SPF. It's really good for skin^^ Thank's for visit my blog and I follow you on GFC and G+.

    https://taliyanabeautyroom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil