SOCIAL MEDIA

Love List

8 Ekim 2016 Cumartesi

Küçük Bir Alışveriş Molası…


 Günlerden Cuma olunca, yoğun bir haftayı bittirmenin sevinci de eklenince işten eve gitmek hiç, ama hiç içimden  gelmedi.
Kısa bir alışveriş molası vermek için kendimi Marmara Parka’ a attım. Buradaki duraklarım ise Rossmann, Yves Rocher ve Pull&Bear oldu.


Bunlar bu küçük moladan, alınan ganimetlerin toplu bir görüntüsü. Rabbim hayırlısı ile kullanmak, yorumlarını yazmayı nasip etsin.
Tabii size de okumayı…

phyliss

Phyllis
İlk önce, alışverişimin bence en önemli parçası olan Pull& Bear ‘ın Phyllis adlı parfüm.
Geçen kış keşfettiğim ve severek kullandığım bir koku idi, sonbahar gelince bu esk dostu kullanmaya başlamam gerek diyerek aldım.
Kokusu biraz ağır, ama ben seviyorum. Kalıcılığı da iyi. Fiyatı ise hepsinden iyi 100 ml’si 60 TL.
Bir gün Pull&Baer’a giderseniz bu kokuyu mutlaka deneyin derim.


Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Yağı
 Bu sıralar saçımı çok yıkamamdan dolayı, özellikle d saç uçlarımda çok kuruluk oluştu. Yıkama sonrası bakım yağı kullansam da yeterli gelmiyor.
Bu sorunumun çaresini bloglarda ararken bu yağın yazısına oldukça sık rastladım, ve genel olarak da olumlu yazılardı bunlar. Bende bu yağı denemek istedim ve aldım.
Fiyatı 22 Tl’di.
Bu yazıyı yazdığı da yağı 2 kere kullanmıştım. İyi demek için çok erken, kötü demem için bir sebep yokken yorum yazısı için ürünün bitmesini bekleyeceğim. Ama ürünle ilgili ufak bir not; kokusu muhteşem.


Garnier  Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Bu küçük arkadaşın ok yazısını okudum, hepsi de anlata anlata bittiremiyordu. Denemesem olmazdı diyerek aldım. Bakalım beni büyük boyu almak için ikna edebilecek mi?


Rival  de Loop Hyro 3’ü Bir arada Etkili 15 ml Göz Çevresi Rol-On
Gözaltlarımda ki kuruluk ve yorgunluktan oluşan morlular için ürün ararken Rossmann’da görevli danışmanın tavsiyesi ile aldım. Fiyatı 14 TL'di. Sabah – akşam kullanıyorum. Bakalım, sonuçlar nasıl olacak?


Bu çantayı da yine Rossmann’dan aldım. Fiyatı TL’di.
Yazın deniz için başta olmak üzere, çeşitli yerde kullanırım gibime geldi, yanımda poşet taşımaktansa bunu taşımak hem daha rahat hem daha şık olur diye düşündüm. Ama alırken kabından çıktıktan sonra içine tekrar girer mi diye de düşünmedim değil? Arkadaşlar kabın içine rahatlıkla giriyor, eğer almayı düşünürseniz buna takılmayın derim.

Uzun bir aradan sonra yazmış olduğum bir alışveriş yazısını benden bu kadar diyerek bittiriyorum. Sevgiler…













43 yorum :

  1. Beautiful things! I'm using garnier micellar water now, and she's very good:)

    Kika's blog

    YanıtlaSil
  2. Hola guapa te acabo de conocer..Quieres que nos sigamos por GFC?..me encantaría. Te espero.
    Besos!

    YanıtlaSil
  3. Very nice products! I like the Garnier product. :)

    Have a nice day! <3

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan canım hepsi harika görünüyor:)
    bu arada mimledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum canım, en kısa zamanda yapacağım sevgiler...

      Sil
  5. I really enjoyed shopping

    Kiss, Hellen❤
    http://instantesimprovaveis.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Nice Shopping!
    :)
    http://mustbepink.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Ótimas compras amei, tenha uma semana abençoada obrigado pela visita.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  9. Great haul! Hope the products are working. Andrea von mescaleraswelt.blogspot.de

    YanıtlaSil
  10. Nice post! Loved the products!! :)

    www.daysstyle.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  11. I know this eye roller by Rossmann. It is quite good!

    YanıtlaSil
  12. parfümü merak ettim güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, mağazaya gittiğinde denemeni öneririm canım .

      Sil
  13. Rol on yorumlarını bekliyoruö😍

    YanıtlaSil
  14. wow, looks chic and cool!
    I adore Yves Rocher!
    KireiKana

    YanıtlaSil
  15. canım güle güle kullan, o parfümü ben de çok merak ediyorum gidip denemek nasip olmadı bir türlü :) yorumlarını bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfümü ben geçen seneden beri severek kullanıyorum, denemeni öneririm. sevgiler

      Sil
  16. Wonderful products. Have a nice week.
    Nancy 😊
    https://OrangeCosmetics.blogspot.de

    YanıtlaSil
  17. Great produtcs, nice post.

    Kisses
    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  18. Amei demais o post!
    www.achatadebatom.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Que produtos maravilhosos,arrasou :D Adorei essa estampa de borboletas
    Muitos beijos e abraços❤❤
    https://ummimoso.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
  20. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  21. l'acqua micellare mi ha sempre incuriosito

    YanıtlaSil
  22. Nice review. Very informative. The products look worth to try.

    YanıtlaSil
  23. Great products.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    Kisses

    YanıtlaSil
  24. Great products!

    I like Yves Rocher!

    xoxo Jacqueline
    Mein Bog - HOKIS

    YanıtlaSil
  25. que buenas compras, me encantan las colonias

    YanıtlaSil
  26. nice https://bysinkj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. İyi günlerde güle güle kullanın.
    http://hamaratablam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  28. İyi,güzel günlerde kullanın hepsini.Kullandığım göz çevresi bakım kremi bitmek üzere,Rossmann'a yolum düşünce Rival de Loop Hyro 3’ü Bir aradaya bakacağım bi...

    YanıtlaSil
  29. Güle güle kullan hepsinii^^ özellikle yves rocher nin saç yağıyla ilgili yorumlarını merak ediyorum ilerki zamanlarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik memnunum canım, yazı önümüzdeki ay yayında olur umarım :) sevgiler...

      Sil
  30. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  31. Great haul :)))

    frauleind.blogspot.rs

    YanıtlaSil